Alla inlägg under juli 2008

Av Cenntia - 18 juli 2008 10:53

Rockweekend på Kilafors Herrgård drar igång och snäll som jag har varit så fick jag en 2dagarsbiljett när jag fyllde år :)

Så ikväll är det bara att dra på sig kläderna, göra sig snygg och åka på fest och sen mysa till det på Festivalen. Usch, jag blir nästan rädd för mig själv när jag tänker på hur mycket jag laddar för mig själv här hemma nu..


Så det blir inte mer intressant i det här inlägget, är för exalterad.


ROCK 'n' ROLL FÖR FAN! 

Av Cenntia - 15 juli 2008 11:43

Det börjar lösa sig, äntligen.


Såg det första begynnande ljuset i hoppets tunnel igår så det känns som om det börjar ordna sig nu.


Igår var jag på stan med Madre, G och min plastsyrra L. Har inte träffat henne på jättelänge så det var roligt :)

Det blev en fika och sen åkte vi hem till Madre. Där blev jag hämtad av J och I för att bege oss till fritidsgårn och kolla på film. Sen jävlar i mig spelades det fotboll!

Efter 3 intressanta matcher så begav sig halva gänget till Picasso för höjning av blodsockernivån. 


När vi kom hem så var jag så trött att när jag väl duschat så orkade jag bara med 2 avsnitt av Vänner innan jag var tvungen att lägga mig. Tydligen så har jag klöst J när han ville kramas inatt. Förlåt Älskling...


Idag blir det Sol och Bad


'til later


Rock 'n' Roll 

Av Cenntia - 13 juli 2008 21:29

Denna dag-ett Helvete!


Idag har varit en riktig skitdag, gråtit, tagit medicin och sovit massvis. Men det känns bättre nu. Min J är hemma och vi har ätit Madre's hemmgjorda köttfärsbiffar. Jag stekte ägg och bröd till, gott.


Imorrn ska jag  ner på stan och försöka fixa ett liv.

Wish me luck


'til later


Rock'n' Roll 

Av Cenntia - 10 juli 2008 19:21

Japp, vädret har varit konstigt idag. Halvsoligt men varmt och fuktigt. Tog en promenad med Bullen på 1½ timme och dum som jag var så duschade jag innan. Kommer få duscha innan bedtime också känner jag.


Dagen har varit sådär, sov länge, vilket jag inte är så nöjd med. 

Struttat runt i lägenheten innan Bullen kom. Passade på att hälsa på Mi & H under min promenad, men det var massa folk där så jag tog en raincheck och ska dit igen imorrn hade jag tänkt.


J är iväg och tränar till Brännbollsyran så jag är home alone nu. Funderar på att göra ett armband till halsbandet jag gjorde igår, men jag funderar fortfarande  på designen..


Säsong 5 av Vänner väntar så..


Rock 'n' Roll 

Av Cenntia - 9 juli 2008 15:55

Mycket och många omvälvande saker som händer just nu i mitt liv...

Men jag tror att det bara kan bli bättre och att saker kommer utvecklas åt det positiva hållet. 


Kan fortfarande inte säga vad det är än, men det kommer att komma mer info sen.


Sommaren har inte riktigt kommit än, men igår så tittade den livsgivande solen fram så vi åkte till Prästnäset, Petit Moi, J, M och H. Lite senare kom även D och I. De var inte så varmt som man kunnat önska, men jag lyckades iallafall bränna mig.. I knävecken av alla ställen! Ont gör det, men jag får väl skylla mig själv, fastnade på mage med en bok såå...  Men det blev en del badande, dock inte fegisen M. :)


Våran Box till TV'n dog i åskovädret för nån vecka sen och jag har fortfarande inte tagit tummen ur röven och gått ner med den så vi kan ite kolla på Tv just nu. Så jag har lånat alla 10 säsonger av Vänner av A. Är inne på säsong 5 nu. Älskar Vänner! :)


Nu ska jag nog gå och sköta om mina brännskadade knäveck.


Take care now, bye bye then


Rock 'n' Roll 

Ovido - Quiz & Flashcards