Direktlänk till inlägg 11 mars 2009

Uppdatering från ett hektiskt liv

Av Cenntia - 11 mars 2009 21:22

Vet att jag inte bloggat så mycket på senaste, men jag har haft mycket på jobb och på fritiden. Kan bara skämmas och säga förlåt.


Det som hänt sen senast är att jag målat lite gamla möbler, pratat färg, skrivit på hyreskontraktoch funderat sönder hjärnan.


Idag har jag gjort en undeersökning av magen. Vilket betyder att jag tvingades dricka 4 liter laxeringsmedel igår. BLÄ!

När jag kom på sjukhuset imorse var jag beredd på en koloskopi, men det kompletterades med en gastroskopi också. Fick 2 lugnande sprutor så jag var ganska trött efteråt. Så en kamera uppkörd i stjärten och en nedkörd i halsen. Jag föredrar den i halsen. Har tagit vävnadsprover från tarmarna och tydligen så har jag också ett bråck i magmunnen. Blir kanske operation. :(


Imorrn väntar jobb och i helgen så vet jag faktiskt inte vad som händer..

 Kanske lite mys om jag har tur.


NU: Sängen och sova.


Rock 'n' Roll

 
 
Sandra!

Sandra!

18 mars 2009 10:04

att hitta dig här var otippat som as! är allt på topp i bollnäs och hur är nya lyan?

http://trick.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cenntia - 29 april 2009 11:01

Har ledsnat på att blogga för tillfället, men jag behåller bloggen ändå eftersom den visar hur jag mått det senaste året. Jag spar den alltså för min egen skull.   Finns på  ...

Av Cenntia - 2 mars 2009 19:21

I onsdags så flögs det till Edinburgh, blev helt förälskad i staden, och där togs det in på hotell med Kebob och Jocke. Jag fick bäddsoffan..   På torsdag morgon så satte vi oss på bussen till Inverness där Älin mötte upp oss, kramkalas! Knatade till...

Av Cenntia - 24 februari 2009 20:29

Var hur kul som helst i lördags! Mysigt hemma hos Queen A och sen blev det buss till Söderhamn. Var dock så pass full att jag somnade på bussen med huvudet mellan två säten. Tur att 3 tjejer väckte mig så jag kom av i tid. Spelningen var riktigt bra ...

Av Cenntia - 21 februari 2009 12:06

Idag ska jag sortera upp mina och J's saker eftersom allt blev nedpackat tillsammans i lådor sist. Självklart så åker jag på det eftersom J inte orkar ta sig hem från Södertälje och hjälpa till...   Men ikväll så ska jag ha så grymt kul! 25-årsfe...

Av Cenntia - 19 februari 2009 15:26

Jag har inom loppet av en vecka fått klart med jobb och fått en lägenhet. Så 1 april så är jag inte längre inneboende :) Fan vad jag är king!   Känner att jag fixat och trixat hela den här veckan för att få lite reda i kaoset som följer på en ny anst...

Ovido - Quiz & Flashcards