Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

Tråkig och Konstig Lördag

Av Cenntia - 7 februari 2009 18:55

Vaknade imorse av att Bullen skällde ut några snöflingor utanför fönstret. Låg kvar och mornade mig innan han och Kattfan tyckte jag skulle gå upp. Madre jobbade och Lillasyster var hos kompisar så det var lugn och ro hemma. Blev frukost framför störtloppet och en dusch, kände att jag inte riktigt luktade hallon. Sen på med täckkläder och på med hjälmen för ett sedan sitta på skotern till min kusin som fyller år idag. Grattis Tom!

Blev även skotern hem och mitt visir immade igen, lite läskigt att se dåligt.


Varit märkligt trött hela dagen, känner mig inte alls med för fem öre... Crashat en timme i soffan och det gjorde ju inte saken bättre. Madre väckte mig med sin allra bästa diktatorstämma och beordrade mig upp ur soffan för där skulle hon minsann ligga. Ibland vill jag verkligen ha en egen lägenhet...


Trodde jag skulle sällskapa med en person idag, men mobilen är död så det blir väl till att dega hemma med Surpuppan aka Madre. Fan vad tråkig en lördag kan vara! Alla är ju ute och festar och eftersom jag inte får dricka alkohol så blir jag hemma. :( Inte såhär jag föreställde mig att det skulle vara ju.


Skönt att jag åtminstone hade ett bra dygn den här veckan.


Rock

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cenntia - 29 april 2009 11:01

Har ledsnat på att blogga för tillfället, men jag behåller bloggen ändå eftersom den visar hur jag mått det senaste året. Jag spar den alltså för min egen skull.   Finns på  ...

Av Cenntia - 11 mars 2009 21:22

Vet att jag inte bloggat så mycket på senaste, men jag har haft mycket på jobb och på fritiden. Kan bara skämmas och säga förlåt.   Det som hänt sen senast är att jag målat lite gamla möbler, pratat färg, skrivit på hyreskontraktoch funderat sönder h...

Av Cenntia - 2 mars 2009 19:21

I onsdags så flögs det till Edinburgh, blev helt förälskad i staden, och där togs det in på hotell med Kebob och Jocke. Jag fick bäddsoffan..   På torsdag morgon så satte vi oss på bussen till Inverness där Älin mötte upp oss, kramkalas! Knatade till...

Av Cenntia - 24 februari 2009 20:29

Var hur kul som helst i lördags! Mysigt hemma hos Queen A och sen blev det buss till Söderhamn. Var dock så pass full att jag somnade på bussen med huvudet mellan två säten. Tur att 3 tjejer väckte mig så jag kom av i tid. Spelningen var riktigt bra ...

Av Cenntia - 21 februari 2009 12:06

Idag ska jag sortera upp mina och J's saker eftersom allt blev nedpackat tillsammans i lådor sist. Självklart så åker jag på det eftersom J inte orkar ta sig hem från Södertälje och hjälpa till...   Men ikväll så ska jag ha så grymt kul! 25-årsfe...

Ovido - Quiz & Flashcards